Weber DGV on
helppo, selkeä ja taloudellinen. Mekaanisesti vaiheittain aukeava vakiokaasutin käsiryypyllä. Kiinteät
sisäkurkut 26 ja 27 mm. Säädettävissä noin 1200 - 2600 vakiokoneisiin. Paikalla on Fordin 1600 koneen
säädöt: Tyhjäkäynnit 55 ja 50. Pääsuuttimet 140 ja 135.
Seosputket F50 ja F6. Ilmasuuttimet 165 ja 160. Kiihdytyspumppu 50. Kaasuttimen pulttijako imusarjaan on 46 x 93 mm. Maksimi bensanpaine 0.20bar. Weberit ovat aitoa uutta
eurooppalaista tavaraa. Mukana hyvät suomenkieliset ohjeet asennukseen ja säätöön.
Hintavaihtoehdot 32/36 DGV Weberille:
- 410 euron hinta on pelkkä täydellinen kaasutin tehtaan vakio-osilla eikä mitään muuta. Kuvassa.
-
450 euron hintaan sisältyy paikalla olevien vakiosuuttimien lisäksi 4
ylimääräistä suutinta Sinun autoosi harkittuna. Mukaan tulee myös paperitiiviste.
Tämä on rattailla yhtaikaa aukeava mm Ford V-6 2.6-3.0 koneissa käytetty kaasutin. Käsikäyttöisellä rikastimella. Paikalla kiinteät 27 kurkut, 135 pääsuuttimet, F50 putket, 185 ilmat, tyhjäkäynnit 50, pumppu 55, neula 250. Pulttijako 46 x 93, eli sopii useisiin vakioimusarjoihin. Esim Opel CIH, Ford OHC, monet BMW:t laipalla tai ilman... 38/38 on mainio miedosti viritettyyn katukoneeseen, yleensä yli 2-litraisiin. Myös pienempiin kireämpiin koneisiin. Jos edellytät vakioautomaisen nöyrää läpänavausta ja käytöstä heti tyhjäkäynnistä ylöspäin, suositus on yli 2.5 litran koneille kuten alkuperäisetkin käyttökohteet. Hinta 480 euroa.
Yleismallinen korvaava kaasutin joka sovitetaan
entisen tilalle. Kurkun koko 34 ICH mallista riippuen 25, 27 tai 29mm. Läppä kaikissa 34mm. Vaijerivetoinen manuaali rikastin. Kiinnitys imusarjaan kahdella
pultilla 60-65 mm. Kiinnitys putsarille 52 mm. Valmis paikka virranjakajan alipaineelle.
- 34 ICH kaasutin 29
kurkulla noin 2000-3600cc koneelle. Ei kaasuvipua. Ei
magneettiventtiiliä. Tyhjäkäyntisuutin 50. 165 pääsuutin. F6
seosputki. 190 ilmasuutin. Hinta 370e.
-
34 ICH kaasutin 27 kurkulla noin 1400-1800 koneelle. Kaasuvipu on
paikalla. Paikalla 50 tyhjäkäynti, 150 pääsuutin, F6 seosputki, 165
ilmasuutin. Hinta 400e.
- 34 ICH kaasutin 25 kurkulla
noin 1100-1300 koneelle. Kaasuvipu on paikalla. Magneettiventtiili on paikalla jälkikäynnin estoa
varten ja siihen pitää yhdistää +12V sulakerasiasta. tk 45, pääsuutin 125, F2, 170. Hinta 400e.
Ilmanputsarille adapteri joka muuttaa 52-58mm. Hinta 20 e.
45mm kokoiset
vaakaimukaasuttimet soveltuvat luontevimmin noin 120-200 hv koneisiin.
Rikastin on
vaijerivetoinen. Paikalla on 65mm pitkät imutorvet, 36
kurkut, F16 seosputket, 145 pääsuuttimet ja 155 ilmat. Tyhjäkäynti 55F8.
Kiihdytyspumppu 45. 4 progressioreikää. Muovikohot. Lisäosat tarkoittaa mukaan synkkavivut sekä T-bensalinja. Hinta:
- Yksittäisen kaasarin hinta tehtaan vakio osilla 590 euroa.
- Kahden kaasarin hinta 1080 euroa tehtaan jäljiltä, tai lisäosilla 1180 eur/pari.
-
kolmen kaasarin hinta 1600 euroa tehtaan osilla. Lisäosilla 1760 euroa.
Porsche 911 3-kurkkuisia Webereitä tarjolla uutena. Tilaustavaraa. Myös 911 imusarjat ja vivustot on saatavilla.
Weber 40 IDA. Paikalla: Kurkku 30, pääsuutin 125, ilmasuutin
180, seosputki F26, tyhjäkäyntisuutin 55, pumpun suutin 50.
Hinta: Weber 40 IDA 3C ja 40 IDA3C1, eli vasen ja oikea yhteensä 3700 euroa.
Weber 46mm IDA. Paikalla: Kurkku 42, hajotin 4.5, pääsuutin 170, ilmasuutin
145, seosputki F24, tyhjäkäyntisuutin 70, pumpun suutin 50.
Hinta: Weber 46 IDA 3C ja 46 IDA3C1, eli vasen ja oikea yhteensä 3950 euroa.
Saatavilla myös täyttä sarjaa 911 Porschen klassikko koneisiin. Mukana Webereiden lisäksi imusarjat, vivusto ja puhdistimet.
- Weber 40 IDA 3c sarjan hinta 5700 euroa.
- Weber 46 IDA 3c sarjan hinta 5950 euroa.
Tämä ei ole turboversio DAT kaasuttimesta, vaan vapaastihengittävä paperitiivisteellä. Mekaanisesti vaiheittain aukeava 34/34 vesikiertoisella automaattiryypyllä. Tässä ei ole niitä turhia magneettiventtiileitä joita 32 DAT turbomallissa oli. Jos haluaa jostain lähteä paineistamaan, tässä helpoin lähtökohta. Rajoitettu erä vanhaa varastoa. Aito. Alunperin Lancia Deltan kaasutin. Jako imusarjaan 46x87mm. Suuttimet vaihtuu kaikki päältä kantta avaamatta. Hinta 480 euroa.
- Ylinnä Weber Equipped. Painava metallikyltti.
Leveys 100mm. Korkeus 30mm. Paksuus 3mm. Kohokirjaimet. Takana tarrapinta. Takaluukkuun, kojelautaan, konehuoneeseen, tietokoneeseen, jääkaappiin, työkaluvaunuun, miesluolaan, mihin vaan. Wanhan alkuperäisen mallin mukaan Englannissa valmistettu. Hinta 50 euroa.
- Vasemmalla Weber tarra. Alkuperäisiä uusia Weber tarroja. Koko 11x4cm. Hinta 5 euroa kpl.
- Oikealla avaimenperä. Wanhan alkuperäisen mallin mukaan uudelleen aloitettu valmistus Englannissa. Kaksipuolinen. Samanlainen kohokuviointi kummallakin puolella. Korkeus 30mm. Leveys 25mm. Paksuus 2mm. Hinta 25 euroa.
Kaikki löytyy heti varastosta.
Englanninkielinen Weber Tuning Manual, eli opas säätöön. A4 kokoinen 92 sivuinen. Mittakuvat myös seosputkista. Purkukuvat malleista 40 DCOE, 40 DCNF, 40 IDF, 44 IDF, 45 DCOE, 48DCO, 48 IDA, 48 IDF, 50 DCO, 55DCO. Hinta 50 euroa.
Tuplakaasareiden imuääni ei häviä takaraivosta kun sen on joskus kokenut. Mekaanisesti kauniita ja teknisesti edistyneitä laitteita jotka ovat aikoinaan ylpeydellä valmistettu kestämään eliniän.
Saab 96 tripla Solexit. Ei sovi V4 koneeseen vaan 60-luvun 2-tahtiseen. Solex F34 W2. Siistimättä. Ei ole kunnostettu. Vaikuttaa akseliltaan liikkuvan sen verran asiallisesti että niistä voi kuvitella tekevänsä vaikka ajoon kaasarit. Toimii myös miesluolan somisteena tai polkuauton konehuoneessa. Hinta 3-kurkkuiset, ja imusarja yhteensä 180 euroa.
Tyhjät perusmallin rungot. Vain läppäakselit on paikalla. Läpät ja ruuvit löytyy mukaan. Seosruuvin kohdallakin kierteet on tallella. En näe esteitä laittaa näitä ajoon. Murtuneen tai umpeen hapettuneiden tilalle, tai jos halutaan vaihtaa saastemallin rungot tavalliseen. Tässä ei ole mitään kirjainta DHLA jälkeen, eli ovat ensimmäistä perusmallia. Sama tyhjäkäyntipiiri kuin DHLA C rungossa, eli nämä tarvii numeroidut tyhjäkäyntisuuttimien kannat, eli seosputket. Muuten osat samoja kuin saastemalleissa. Kahden rungon hinta yhdessä 100 euroa.
Weber 40 DCOE 151. 40mm kokoiset vaakaimukaasuttimet 4-koneessa soveltuvat luontevimmin 60-150 hevosvoiman
koneisiin. Paikalla uudessa Weberissä on tehtaan
jäljiltä 42mm pitkät kromatut imutorvet, 30mm kurkku. 115 pääsuutin.
F11 seosputki. 200 ilma. 45F9 tyhjäkäynti. 40 pumppu. 175 neulaventtiili
ja muovikohot. Noin 100 hv:n katukoneeseen oikeilla
jäljillä. Saadaan räätälöityä tarvittaessa.
Weber 45 DCOE 9. Nyt saatavana uutena vanhan liiton mallinen
vaakaimuwebru. Tässä kohokammion kansi on vanhaa mallia jossa ei ole
"siivekkeitä", eli valmiutta powerjet suuttimille, kuten 151 ja 152
malleissa. Kanteen on löydetty uudestaan myös kolme ympyrää kuten
60-luvulla. Rungossa ei myöskään ole by-pass säätöruuvejä kyljissä ilman
ohivirtaukseen, eikä synkkamittarin M5 kierrettä valmiina. Rungossa on 3
progressioreikää. Kannessa lukee Weber Carburatori, sekä W-logo eikä
valmistusmaata. Valmistusmaa lukee kurkun päällä ja kaasuttimen
alapuolella. Näyttää siis kutakuinkin samalta kuin
60-luvullakin. Rikastin löytyy tästäkin mallista. Nämäkin kuten kaikki
muutkin oikeat webrut nykyään on tehty Espanjassa. Italian massiivinen
tehdas sulki ovensa laman kourissa 1990-luvun alussa. Malli 45 DCOE 9 on
esitelty ensimmäistä kertaa 60-luvun puolivälin paikkeilla ja oli
aikanaan alkuperäisasennuksena Aston Martinissa ja sitä myytiin myös
virityskäyttöön. Paikalla tämän päivän 45 DCOE 9W mallissa on vakiona
paikalla muovikohot, 36 mm kurkut. 4,5 hajotin, 145 pääsuuttimet, F16
seosputket, 155 ilmat, 55F8 tyhjäkäynnit, 45 pumpun suuttimet, 175
neulat, 65mm imutorvet. Kaasuvipuna vakiona yksittäinen kuulapää
jokaisessa kaasuttimessa. Bensabanjo vakiona hankala kisamalli kuten DCO
ja IDA.
Weber 48 DCO. Isorunkoiset vaakaimut ilman rikastinta. Alunperin kisakäyttöön
suunniteltu. Sen vuoksi näissä isorunkoisissa on tehtaan jäljiltä kiinni
suurimmat mahdolliset kurkut, joka on huono lähtökohta katukoneelle.
Tyhjäkäyntipiirin progressioreikiä on vähemmän kuin 45 DCOE Webruissa,
koska näitä isorunkoisia kisakasareita ei ole optimoitu pintakaasulla
köröttelyyn. By-pass säätöjäkään tyhjäkäynnin hienosteluun ei ole. 48
kokoisia vaakaimuja aletaan kaipaamaan kisakäytössä kun koneen tehot
ovat päälle 200 hevosvoimaa. Katukäyttöön näitä ei kannata koskaan
laittaa alle 200 hv koneisiin. Parhaimmillaan nämä on kadulla noin 240
hv koneista alkaen. Isompi on ylhäällä aina parempi, mutta jos tarvitaan
laajaa mukavaa toimintaa keskialueella, askelen pienemmät kaasarit
tarjoaa sen kauniimmin ja helpommin. Imusarjan sivulla sama pulttijako
kuin pienemmissäkin. Paikalla on 42 mm kurkut, 5.0 hajottimet, 180
pääsuuttimet, F7 seosputket, 160 ilmat, 60F8 tyhjäkäynnit, 45 pumpun
suuttimet, 100 pumpun takaiskuventtiili, 250 neulaventtiilit ja
muovikohot. Imutorvien pituus 65mm. Nämä 48
kokoiset saatavilla vain kahtena yksittäisenä samankätisenä kaasarina
joita ei ole synkatty keskeltä yhteen. Kaikissa DCO sarjan kaasareissa
tehtaan vakio banjoliitin bensan sisääntulolle on hankala malli mihin
pitäisi juottaa putki kiinni. Vaihtoehtoja on saatavilla.
Weber 50 DCO. Isorunkoiset vaakaimut ilman rikastinta. Alunperin kisakäyttöön
suunniteltu. Sen vuoksi näissä isorunkoisissa on tehtaan jäljiltä kiinni
suurimmat mahdolliset kurkut, joka on huono lähtökohta katukoneelle.
Imusarjan sivulla sama pulttijako kuin pienemmissäkin. Ei suositella
alle 250 hv katukoneisiin. Paikalla 46 mm kurkut, 5.0 hajottimet, 180
pääsuuttimet, F7 seosputket, 160 ilmat, 65F8 tyhjäkäynnit, 45 pumpun
suuttimet, 100 pumpun takaiskuventtiili, 250 neulaventtiilit. Imutorvien
pituus 45 mm. Nämä saadaan tilattua valmiiksi parina jossa synkkavivut
keskellä tai mallina jossa läppäakselin päässä mutterit myös
ulkoreunoilla.
PYSTYKAASUTTIMET:
Weber 40 IDF.
Pystykaasuttimet. 40mm kokoiset kaasarit 4-koneessa soveltuvat
luontevimmin 60-150 hevosvoiman koneisiin. VW Kuplan kohdalla alle
2000cc katukoneisiin. Yhden kaasuttimen asennuksena samoin Kuplassa alle
2000 katukoneisiin. Paikalla 28 kurkut, 115 pääsuuttimet, F11
seosputket, 200 ilmat, 50 tyhjäkäynnit, 50 pumpun suuttimet. 175
neulaventtiilit. Ei rikastimia, kuten ei IDA:ssakaan. Ilman imutorvia.
Weber 44 IDF. 44mm
kokoiset pystykaasuttimet soveltuvat luontevimmin parina noin 120-200
hevosvoiman 4-koneisiin. Alle 2000cc koneisiin yleensä vain
kisakäyttöön. Kadulle 2000 ja yli. Yksittäisenä 44 IDF toimii VW Kupla
kadulla vain yli 2000cc koneisiin. Paikalla 36 kurkut, 135 pääsuuttimet,
F11 seosputket, 175 ilmat, 50 tyhjäkäynnit, 50 pumput, 175 neulat. Ei
rikastimia, kuten ei IDA:ssakaan.
Weber 48 IDF.
Pystykaasuttimet. Ei suositella katukäyttöön alle 220hv tai alle 2500cc
koneisiin. Paikalla 40 kurkut (pienempiä ei ole saatavilla 48 runkoon),
4,5 hajottimet, 150 pääsuuttimet, F2 seosputket, 180 ilmat, 55
tyhjäkäynnit, 50 pumpun suutin, neulaventtiili 200. Ei rikastimia, kuten
ei IDA:ssakaan. Päällisin puolin sama kuin 44 IDF, vain isommat läpät
ja kurkut.
Tässä useita suosittuja helppoja ja käyttökelpoisia yleismallisia vakiokaasuttimia. Kaikki kaasuttimet tällä sivulla ovat uusia, eikä käytetystä kunnostettuja. Sovitettavissa useisiin eri autoihin. Saatavilla myös merkkikohtaisia, suoraan sopivia. Katso ne tämän sivun lopusta. Tässä listattu edullisemmat, yleismalliset vakiokaasuttimet joiden mukana ei tule sovitelaippoja tai muita merkkikohtaisia sovitusosia.
* Weber 32/36 DGV tarjolla myös mallia jossa molemmat kaasuläpät aukeavat yhtä aikaa.
Jos pienin mahdollinen kulutus ei ole päällimmäinen kriteeri vaan
haet sen verran räväkkyyttä mitä nyt yhdellä kaasarilla on saatavilla
niin tässä on hyvä ehdokas. Tämä tuntuu kulkevan kevyemmin kuin vakio
DGV, koska vakiossa kaasua saa painaa melkoisen syvälle ennen kuin
toinen kurkku aukeaa. Tässä molemmat kurkut kiskoo heti. Vaikka
huipputeho ylhäällä ei muutukaan, matka sinne tuntuu paremmalta.
Alhaalla kone on paremmin hereillä ja kiskoo hyvin menemään jo pienellä
kaasun avauksella. Säätötyö on hiukan tarkempaa kuin vakiossa DGV:ssä. Käsiryyppy tässäkin. Sillä erolla vakioon DGV:hen että tässä
ryypyn päälle vetäminen ei avaa kaasuläppää, vaan ohjaa pelkästään
ryyppyläppiä. Käytännössä kylmällä koneella voit joutua antamaan
polkimesta sopivasti kierrosta että kone jaksaa käydä. Ihan kuten
virityskaasareissakin. Paikalla samat 1600 Fordin suuttimet kuin
tavallisessa DGV:ssä.
Tilaustavaraa yleensä 2-3 viikon toimitusajalla. Merkkikohtaiset Weber
korvauskaasuttimet on suunniteltu korvaamaan alkuperäisen, usein muun
merkkisen vakiokaasuttimen. Kaasuttimet ovat uusia eivätkä
kunnostettuja. Useimmiten käsikäyttöisellä rikastimella ja ovat
tarkoitettuja manuaalivaihteiseen autoon. Joihinkin
automaattivaihteisiinkin löytyy oma sarja. Nämä eivät ole
virityskaasuttimia, vaan mahdollisimman helppoja ja taloudellisia
vakiokaasuttimia. Sarjassa tulee mukana kaikki tarpeellinen, jotta
kaasutin käy alkuperäiseen imusarjaan, ilmanpuhdistimeen, kaasuvipuihin
ym. Tarvittavat tiivisteet, rikastinvaijeri, mahdolliset sovitelaipat
ym. kuuluvat hintaan. Kaasutin on myös säädetty valmiiksi sopimaan
kyseiseen vakiokoneeseen. Konekohtaisesti kannattaa säädöt tarkistaa ja
tarvittaessa tarkentaa. Kaikki moottorit ovat enemmän tai vähemmän
yksilöitä, silloin kun ensimmäinen kaasutin on ajettu loppuun. Mukana
kuvat ja ohjeet. Kysy saatavuus omaan autoosi. Hintataso 2-kurkkuisilla
useimmiten 400-700 euroa ja 1-kurkkuisilla 350-500 euroa. Kuvassa yllä
tyypillinen Pierburgin korvaava Weber DMTL VW/Audi/BMW.
Tässä suosituimmat sarjat, mutta moniin muihinkin löytyy:
- Alfa Romeo 1.8/2.0 vm -81 ja uudemmat. Weber 40 DCOE 138 ja 139 mallit Alfaan tehtynä
- Audi 80 1.6 tai 1.8 vm 82- alkaen. Weber 32/34 DMTL korvaa 2E Pierburgin.
- BMW 318/518 E30 vm 83-88 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg )
- BMW isokutonen. 2500/2800/3000. 2 kpl 32/36 DGAV Weberia INAT:ien paikalle laippoineen
- BMW isokutonen. 2500/2800/3000. 2 kpl 38 DGAS Weberia INAT:ien paikalle laippoineen
-
Fiat 500 ja 126. Weber 26 ja 28 IMB. Alkuperäinen kaasutin. Pulttijako
imusarjaan 45mm. 28IMB vakiosäädöt 50 "IDF" tyhjäkäynti, 115 "DGV"
pääsuutin ja 190 ilma.
- Fiat 124 1600. Weber 34 DMS alkuperäinen.
- Ford Escort Mk1,Mk2 1100,1300 Kent. Weber 34 ICH. (korvaa Fomoco). Putsarin kiinnitys 52mm.
- Ford Escort, Capri 1600 GT Kent. Weber 32/36 DGV. (korvaa Weber DGAV) ei rikastinvaijeria.
- Ford Capri, Cortina ym 1600 OHC. Weber 34 ICH. Putsarin kiinnitys 59mm. (1529002600 Fomoco.)
- Ford Sierra 2.0 OHC 85-89 Weber 32/34 DMTL. (korvaa Weber 30/34 DFTH)
- Ford P100 avolava. Ford VV muuttuvakurkkuisen tilalle Weber 34 ICH.
- Ford Transit. Suoraan Fomocon kiinteäkurkkuisen tilalle. Weber 34 ICH.
- Ford V-6 3.0 Weber 38/38 DGMS (korvaa Weber 38/38 DGAS)
-
Jeep. 2.5/4syl ja 4.2/6syl. Weber 32/36 DGEV, sovitelaippa, vivusto ja
ilmanpuhdistin. Laippavaihtoehdot 1- tai 2-kurkkuiselle.
- Lada 1200/1300 ja 1500/1600 sekä Niva. Kaasarina 32/36 DGV. Adapteri puhdistimelle mukana.
- Land Rover 2286cc Series II & III LeftHandDrive. Weber 34 ICH. (korvaa Zenith 36).
- Land Roveriin saatavilla myös sovitelaipalla 2-kurkkuinen vakioon imusarjaan, tai uusi imusarja 2-kurkkuiselle Weberille.
- Mercedes Benz 200 vm 1968-1973. Stömberg CD 175 korvaava 2-kurkkuinen Weber osineen.
- Mercedes Benz 230 ja 280/6syl. 2 kpl Weber 32/36 DGEV kaasutinta ja laipat ilmanputsarille, vivusto ym.
- Mercedes Benz 190 SL. Tuplasolexien tilalle merkkikohtainen sarja. Myös adapterit putsarikoteloa varten.
- Mitsubishi Pajero 2600 vm. 83-91. Weber DGV vaijerikaarella, sovitelaippa, puhdistin, rikastinvaijeri ym.
- Nissan Patrol 2800 vm 82-90. 2-kurkkuinen Weber, sovitelaippa putsarille, rikastinvaijeri ym.
- Opel A Manta / Ascona 1900. Merkkikohtainen Weber ja adapteri omalle putsarille. Sopiva kaasuvipu ja lämpölevy.
Opeliin Solexin tilalle DGV käsiryypyllä
Opeliin Solexin tilalle DGAV vesikiertoisella automaattiryypyllä
- Opel B Manta / Ascona / Record. Varajet. Merkkikohtainen Weber, sovitelaippa + tarvikeputsari.
Opeliin Varajetin tilalle DGV käsiryypyllä
Opeliin Varajetin tilalle DGAV automaattiryypyllä
- Porsche 914. Weber 32/36 pystykaasari sähköryypyllä, imusarjat, ja puhdistin.
- Saab 96. Fordin 1-kurkkuisen tilalle nyt saatavilla 1-kurkkuinen merkkikohtainen Weber 34 ICH.
- Saab 96 Super 2-kurkkuisen tilalle suositamme yleismallista Weber 32/36 DGV kaasutinta. Jako imusarjaan sama.
- Suzuki SJ413. Weber 32/36 DGV, laippa sekä alumiinikotelo joka letkulla yhdistetään vakioputsariin.
- Suzuki Vitara 1600. Weber 32/36DGV, laippa ja tarvikeputsari.
- Toyota Carina 1600 72-84. Weber 2-kurkkuinen laippoineen Aisanin tilalle.
- VW Golf 1600 tai 1800 83-90 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg). Manuaali vaihteisto.
- VW Golf ym 1600 tai 1800 Weber 32/34 DMTL Pierburgin tilalle automaattivaihteiseen.
* Weber tarrat. Taas
saatavilla pitkän tauon jälkeen. Alkuperäisiä uusia Weber tarroja. Koko
11x4cm. Hinta 6 e kpl. Jos haluat tilata tarroja, etkä tarvitse muuta,
voit maksaa kaksi tarraa yhteensä 12 euroa tilille FI8457108320035523
Free Technics. Postitus sisältyy hintaan. Viestiksi: Weber tarrat ja
nimesi ja osoitteetkin jos tilaa riittää. Kerro maksusta ja osoitteesi
sähköpostilla tai soittamalla, niin tarrat tulee kirjeessä suoraan
kotiisi. Tarroja on varastossa runsaasti. Voit kerralla tilata myös
enemmän tarroja jos haluat, mutta pidetään miniminä 2 kpl.
Free Technics Oy
info@freetechnics.fi
P. 0400-911356
Tili FI8457108320035523