Uudet Weber kaasuttimet

Weber 32/36 DGV

Weber DGV on helppo, selkeä ja taloudellinen. Mekaanisesti vaiheittain aukeava vakiokaasutin käsiryypyllä.  Kiinteät sisäkurkut 26 ja 27 mm. Säädettävissä noin 1200 - 2600 vakiokoneisiin. Paikalla on Fordin 1600 koneen säädöt: Tyhjäkäynnit 55 ja 50. Pääsuuttimet 140 ja 135. Seosputket F50 ja F6. Ilmasuuttimet 165 ja 160. Kiihdytyspumppu 50. Kaasuttimen pulttijako imusarjaan on 46 x 93 mm. Maksimi bensanpaine 0.20bar.  Weberit ovat aitoa uutta eurooppalaista tavaraa. Mukana hyvät suomenkieliset ohjeet asennukseen ja säätöön.
Hintavaihtoehdot 32/36 DGV Weberille:

- 410 euron hinta on pelkkä täydellinen kaasutin tehtaan vakio-osilla eikä mitään muuta. Kuvassa.

- 450 euron hintaan sisältyy paikalla olevien vakiosuuttimien lisäksi 4 ylimääräistä suutinta Sinun autoosi harkittuna. Mukaan tulee myös paperitiiviste.

Weber 45 DCOE 152G

45mm kokoiset vaakaimukaasuttimet soveltuvat luontevimmin noin 120-200 hv koneisiin. Rikastin on vaijerivetoinen. Paikalla on 65mm pitkät imutorvet, 36 kurkut, F16 seosputket, 145 pääsuuttimet ja 155 ilmat. Tyhjäkäynti 55F8. Kiihdytyspumppu 45. 4 progressioreikää. Muovikohot. Lisäosat tarkoittaa mukaan synkkavivut sekä T-bensalinja. Hinta:

- Yksittäisen kaasarin hinta tehtaan vakio osilla 590 euroa.
- Kahden kaasarin hinta 1080 euroa tehtaan jäljiltä, tai lisäosilla 1180 eur/pari.
- kolmen kaasarin hinta 1600 euroa tehtaan osilla. Lisäosilla 1760 euroa.

Weber 40 IDA 3C ja 46 IDA 3C

Porsche 911 3-kurkkuisia Webereitä tarjolla uutena. Tilaustavaraa. Myös 911 imusarjat ja vivustot on saatavilla.

Weber 40 IDA. Paikalla: Kurkku 30, pääsuutin 125, ilmasuutin 180, seosputki F26, tyhjäkäyntisuutin 55, pumpun suutin 50.
Hinta: Weber 40 IDA 3C ja 40 IDA3C1, eli vasen ja oikea yhteensä 3700 euroa.

Weber 46mm IDA. Paikalla: Kurkku 42, hajotin 4.5, pääsuutin 170, ilmasuutin 145, seosputki F24, tyhjäkäyntisuutin 70, pumpun suutin 50.
Hinta: Weber 46 IDA 3C ja 46 IDA3C1, eli vasen ja oikea yhteensä 3950 euroa.

Porsche 911 Weber sarja

Saatavilla myös täyttä sarjaa 911 Porschen klassikko koneisiin. Mukana Webereiden lisäksi imusarjat, vivusto ja puhdistimet.
- Weber 40 IDA 3c sarjan hinta 5700 euroa.
- Weber 46 IDA 3c sarjan hinta 5950 euroa.

Weber 34 DAT

Tämä ei ole turboversio DAT kaasuttimesta, vaan vapaastihengittävä paperitiivisteellä. Mekaanisesti vaiheittain aukeava 34/34 vesikiertoisella automaattiryypyllä. Tässä ei ole niitä turhia magneettiventtiileitä joita 32 DAT turbomallissa oli. Jos haluaa jostain lähteä paineistamaan, tässä helpoin lähtökohta. Rajoitettu erä vanhaa varastoa. Aito. Alunperin Lancia Deltan kaasutin. Jako imusarjaan 46x87mm. Suuttimet vaihtuu kaikki päältä kantta avaamatta. Hinta 480 euroa.

Weber kirja

Englanninkielinen Weber Tuning Manual, eli opas säätöön. A4 kokoinen 92 sivuinen. Mittakuvat myös seosputkista. Purkukuvat malleista 40 DCOE, 40 DCNF, 40 IDF, 44 IDF, 45 DCOE, 48DCO, 48 IDA, 48 IDF, 50 DCO, 55DCO. Hinta 50 euroa.

Käytettyjä kaasuttimia

Tuplakaasareiden imuääni ei häviä takaraivosta kun sen on joskus kokenut. Mekaanisesti kauniita ja teknisesti edistyneitä laitteita jotka ovat aikoinaan ylpeydellä valmistettu kestämään eliniän.

Minin Split 45 DCOE Weberit

Legenda setti. Longman lukee imusarjoissa, ja myös eeppiset imutorvet on saman brittipajan tuotetta. Tuskin turhan monta settiä Suomesta löytyy. Tämäkin on Free Technicsin aarrehyllyllä haudottuja. Lisäkuvia ja lisätietoja löytyy. MYYTY / SOLD

Ford 3.0 V6 triplat

Orggispaketti 1970-luvulta. Fordin oma vanha alkuperäinen imusarja numerolla H772F 9424AA. Italialaiset Weber 42 DCNF kaasarit 70-luvun WE-logoilla ja vivusto sekä oikeasti harvinainen RS-tyylinen ilmanputsarikotelo. Koko sarja yhdessä. MYYTY / SOLD.

Dellorto 40 DHLA rungot

Tyhjät perusmallin rungot. Vain läppäakselit on paikalla. Läpät ja ruuvit löytyy mukaan. Seosruuvin kohdallakin kierteet on tallella. En näe esteitä laittaa näitä ajoon. Murtuneen tai umpeen hapettuneiden tilalle, tai jos halutaan vaihtaa saastemallin rungot tavalliseen. Tässä ei ole mitään kirjainta DHLA jälkeen, eli ovat ensimmäistä perusmallia. Sama tyhjäkäyntipiiri kuin DHLA C rungossa, eli nämä tarvii numeroidut tyhjäkäyntisuuttimien kannat, eli seosputket. Muuten osat samoja kuin saastemalleissa. Kahden rungon hinta yhdessä 150 euroa.

Uusia Weber malleja lisää:

Nämä alla olevat mallit on saatavilla ja yleensä aina tilaustavaraa. Toimitusaika keskimäärin 2-3 viikkoa. Kysy tarkemmin.



Weber 40 DCOE 151. 40mm kokoiset vaakaimukaasuttimet 4-koneessa soveltuvat luontevimmin 60-150 hevosvoiman koneisiin.  Paikalla uudessa Weberissä on tehtaan jäljiltä 42mm pitkät kromatut imutorvet,  30mm kurkku. 115 pääsuutin. F11 seosputki. 200 ilma. 45F9 tyhjäkäynti. 40 pumppu. 175 neulaventtiili ja muovikohot. Noin 100 hv:n katukoneeseen oikeilla jäljillä. Saadaan räätälöityä tarvittaessa.


 Weber 45 DCOE 9. Nyt saatavana uutena vanhan liiton mallinen vaakaimuwebru. Tässä kohokammion kansi on vanhaa mallia jossa ei ole "siivekkeitä", eli valmiutta powerjet suuttimille, kuten 151 ja 152 malleissa. Kanteen on löydetty uudestaan myös kolme ympyrää kuten 60-luvulla. Rungossa ei myöskään ole by-pass säätöruuvejä kyljissä ilman ohivirtaukseen, eikä synkkamittarin M5 kierrettä valmiina. Rungossa on 3 progressioreikää. Kannessa lukee Weber Carburatori, sekä W-logo eikä valmistusmaata. Valmistusmaa lukee kurkun päällä ja kaasuttimen alapuolella. Näyttää siis kutakuinkin samalta kuin 60-luvullakin. Rikastin löytyy tästäkin mallista. Nämäkin kuten kaikki muutkin oikeat webrut nykyään on tehty Espanjassa. Italian massiivinen tehdas sulki ovensa laman kourissa 1990-luvun alussa. Malli 45 DCOE 9 on esitelty ensimmäistä kertaa 60-luvun puolivälin paikkeilla ja oli aikanaan alkuperäisasennuksena Aston Martinissa ja sitä myytiin myös virityskäyttöön. Paikalla tämän päivän 45 DCOE 9W mallissa on vakiona paikalla muovikohot, 36 mm kurkut. 4,5 hajotin, 145 pääsuuttimet, F16 seosputket, 155 ilmat, 55F8 tyhjäkäynnit, 45 pumpun suuttimet, 175 neulat, 65mm imutorvet. Kaasuvipuna vakiona yksittäinen kuulapää jokaisessa kaasuttimessa. Bensabanjo vakiona hankala kisamalli kuten DCO ja IDA.


Weber 48 DCO. Isorunkoiset vaakaimut ilman rikastinta. Alunperin kisakäyttöön suunniteltu. Sen vuoksi näissä isorunkoisissa on tehtaan jäljiltä kiinni suurimmat mahdolliset kurkut, joka on huono lähtökohta katukoneelle. Tyhjäkäyntipiirin progressioreikiä on vähemmän kuin 45 DCOE Webruissa, koska näitä isorunkoisia kisakasareita ei ole optimoitu pintakaasulla köröttelyyn. By-pass säätöjäkään tyhjäkäynnin hienosteluun ei ole. 48 kokoisia vaakaimuja aletaan kaipaamaan kisakäytössä kun koneen tehot ovat päälle 200 hevosvoimaa. Katukäyttöön näitä ei kannata koskaan laittaa alle 200 hv koneisiin. Parhaimmillaan nämä on kadulla noin 240 hv koneista alkaen. Isompi on ylhäällä aina parempi, mutta jos tarvitaan laajaa mukavaa toimintaa keskialueella, askelen pienemmät kaasarit tarjoaa sen kauniimmin ja helpommin. Imusarjan sivulla sama pulttijako kuin pienemmissäkin. Paikalla on 42 mm kurkut, 5.0 hajottimet, 180 pääsuuttimet, F7 seosputket, 160 ilmat, 60F8 tyhjäkäynnit, 45 pumpun suuttimet, 100 pumpun takaiskuventtiili, 250 neulaventtiilit ja muovikohot. Imutorvien pituus 65mm. Nämä 48 kokoiset saatavilla vain kahtena yksittäisenä samankätisenä kaasarina joita ei ole synkatty keskeltä yhteen. Kaikissa DCO sarjan kaasareissa tehtaan vakio banjoliitin bensan sisääntulolle on hankala malli mihin pitäisi juottaa putki kiinni.  Vaihtoehtoja on saatavilla.


Weber 50 DCO. Isorunkoiset vaakaimut ilman rikastinta. Alunperin kisakäyttöön suunniteltu. Sen vuoksi näissä isorunkoisissa on tehtaan jäljiltä kiinni suurimmat mahdolliset kurkut, joka on huono lähtökohta katukoneelle. Imusarjan sivulla sama pulttijako kuin pienemmissäkin. Ei suositella alle 250 hv katukoneisiin. Paikalla 46 mm kurkut, 5.0 hajottimet, 180 pääsuuttimet, F7 seosputket, 160 ilmat, 65F8 tyhjäkäynnit, 45 pumpun suuttimet, 100 pumpun takaiskuventtiili, 250 neulaventtiilit. Imutorvien pituus 45 mm. Nämä saadaan tilattua valmiiksi parina jossa synkkavivut keskellä tai mallina jossa läppäakselin päässä mutterit myös ulkoreunoilla.


Weber 55 DCO. Isorunkoiset vaakaimut ilman rikastinta. Kisakäyttöön kehitetty malli. Ei suositella alle 300 hv katukoneisiin. Paikalla 48 mm kurkut, 5.0 hajottimet, 180 pääsuuttimet, F7 seosputket, 180 ilmat, 60F8 tyhjäkäynnit, 45 pumpun suuttimet, 100 pumpun takaisku, 250 neulaventiilit. Imutorvien pituus 45mm. Nämä saadaan tilattua valmiiksi parina jossa synkkavivut keskellä kuten kuvassa tai mallina jossa läppäakselin päässä mutterit myös ulkoreunoilla.


PYSTYKAASUTTIMET:

Weber 40 IDF. Pystykaasuttimet. 40mm kokoiset kaasarit 4-koneessa soveltuvat luontevimmin 60-150 hevosvoiman koneisiin. VW Kuplan kohdalla alle 2000cc katukoneisiin. Yhden kaasuttimen asennuksena samoin Kuplassa alle 2000 katukoneisiin. Paikalla 28 kurkut, 115 pääsuuttimet, F11 seosputket, 200 ilmat, 50 tyhjäkäynnit, 50 pumpun suuttimet. 175 neulaventtiilit. Ei rikastimia, kuten ei IDA:ssakaan. Ilman imutorvia.




Weber 44 IDF. 44mm kokoiset pystykaasuttimet soveltuvat luontevimmin parina noin 120-200 hevosvoiman 4-koneisiin. Alle 2000cc koneisiin yleensä vain kisakäyttöön. Kadulle 2000 ja yli. Yksittäisenä 44 IDF toimii VW Kupla kadulla vain yli 2000cc koneisiin. Paikalla 36 kurkut, 135 pääsuuttimet, F11 seosputket, 175 ilmat, 50 tyhjäkäynnit, 50 pumput, 175 neulat. Ei rikastimia, kuten ei IDA:ssakaan.

Weber 48 IDF. Pystykaasuttimet. Ei suositella katukäyttöön alle 220hv tai alle 2500cc koneisiin. Paikalla 40 kurkut (pienempiä ei ole saatavilla 48 runkoon), 4,5 hajottimet, 150 pääsuuttimet, F2 seosputket, 180 ilmat, 55 tyhjäkäynnit, 50 pumpun suutin, neulaventtiili 200. Ei rikastimia, kuten ei IDA:ssakaan. Päällisin puolin sama kuin 44 IDF, vain isommat läpät ja kurkut.


Weber 48 IDA. Legendaa saatavilla uutena. Tämä on juuri se kaasutinmalli jota käytettiin 60-luvulla formuloissa, kireimmissä Volkkareissa, sekä mm AC Cobrassa ja Shelby Mustangissa.  Paikalla vakiona maltilliset 37 kurkut, eli hyvä lähtökohta myös katukäyttöön viritettyihin yli 2000cc 4-koneisiin. Pääsuuttimet 135, Seosputket F7, ilmasuuttimet 120, tyhjäkäynnit 70F10, pumppu 50. Neulaventtiilit 200. Amerikan kaasareihin verrattuna näissä pystyy säätämään kaiken. Näissä säätöosat on helposti käsillä. Nämä on suunniteltu säädettäväksi. E85 yhteensopiva.

Uusia vakio Webereitä

Tässä useita suosittuja helppoja ja käyttökelpoisia yleismallisia vakiokaasuttimia. Kaikki kaasuttimet tällä sivulla ovat uusia, eikä käytetystä kunnostettuja. Sovitettavissa useisiin eri autoihin. Saatavilla myös merkkikohtaisia, suoraan sopivia. Katso ne tämän sivun lopusta. Tässä listattu edullisemmat, yleismalliset vakiokaasuttimet joiden mukana ei tule sovitelaippoja tai muita merkkikohtaisia sovitusosia.


* Weber 34 ICH. Tässä tarjolla yleismallisena korvaavana kaasuttimena joka sovitetaan entisen tilalle.   Kiinteä kurkku. Kurkun koko 34 ICH mallista riippuen 25, 27 tai 29mm. Läppä kaikissa sama 34mm. Tässä on vaijerivetoinen manuaali rikastin. Soikea pultinreikä eli, pulttijaossa imusarjaan on pelivaraa, jako kahdella pultilla 60-65 mm. Ylhäällä halkaisija putsarille 52 mm. Muovikoholla. 175 neulaventtiilillä. Valmis paikka virranjakajan alipaineelle.

- 34 ICH 2/350 kaasutin 29 kurkulla noin 2000-3600cc koneelle. Ei kaasuvipua. Ei magneettiventtiiliä. Paikalla 50 tyhjäkäyntisuutin. 165 pääsuutin. F6 seosputki. 190 ilmasuutin.

- 34 ICH kaasutin 27 kurkulla noin 1400-1800 koneelle. Kaasuvipu on paikalla. Paikalla 50 tyhjäkäynti, 150 pääsuutin, F6 seosputki, 165 ilmasuutin.

- 34 ICH 9/350 kaasutin 25 kurkulla noin 1100-1300 koneelle. Kaasuvipu on paikalla. Saatavilla magneettiventtiilillä. Magneettiventtiili on paikalla jälkikäynnin estoa varten ja siihen pitää yhdistää +12V sulakerasiasta. Paikalla 45 tyhjäkäyntisuutin. 125 pääsuutin. F7 seosputki. 125 ilmasuutin.

+25 euron lisähintaan saa tehdassäätöjen lisäksi mukaan 3 kpl valinnaista tai meidän suosittelemaa suutinta sekä paperitiivisteen kaasarin alle.




* Weber 32/36 DGV tarjolla myös mallia jossa molemmat kaasuläpät aukeavat yhtä aikaa. Jos pienin mahdollinen kulutus ei ole päällimmäinen kriteeri vaan haet sen verran räväkkyyttä mitä nyt yhdellä kaasarilla on saatavilla niin tässä on hyvä ehdokas. Tämä tuntuu kulkevan kevyemmin kuin vakio DGV, koska vakiossa kaasua saa painaa melkoisen syvälle ennen kuin toinen kurkku aukeaa. Tässä molemmat kurkut kiskoo heti. Vaikka huipputeho ylhäällä ei muutukaan, matka sinne tuntuu paremmalta. Alhaalla kone on paremmin hereillä ja kiskoo hyvin menemään jo pienellä kaasun avauksella. Säätötyö on hiukan tarkempaa kuin vakiossa DGV:ssä. Käsiryyppy tässäkin. Sillä erolla vakioon DGV:hen että tässä ryypyn päälle vetäminen ei avaa kaasuläppää, vaan ohjaa pelkästään ryyppyläppiä. Käytännössä kylmällä koneella voit joutua antamaan polkimesta sopivasti kierrosta että kone jaksaa käydä. Ihan kuten virityskaasareissakin. Paikalla samat 1600 Fordin suuttimet kuin tavallisessa DGV:ssä.


Weber 38/38 DGMS.  (Sama vesikiertoisella tai sähköisellä automaattiryypyllä Weber 38 DGAS ja 38 DGES )
Tämä on rattailla yhtaikaa aukeava esim. Ford V-6 2.6-3.0 koneissa käytetty kaasutin. Käsikäyttöisellä rikastimella. Paikalla DGMS kiinteät 27 kurkut, 135 pääsuuttimet, F50 putket, 185 ilmat, tyhjäkäynnit 50, pumppu 55, neula 250. Pulttijako 46 x 93, eli sopii useisiin vakioimusarjoihin. Esim Opel CIH, Ford OHC, monet BMW:t laipalla tai ilman... 38/38 on mainio viritettyyn katukoneeseen, yleensä yli 2-litraisiin. Myös pienempiin kireämpiin koneisiin. Jos edellytät vakioautomaisen nöyrää läpänavausta ja käytöstä heti tyhjäkäynnistä ylöspäin, suositus on yli 2.5 litran koneille kuten alkuperäisetkit käyttökohteet.




Merkkikohtaiset Weber korvauskaasuttimet. Kysy  hinta !


Tilaustavaraa yleensä 2-3 viikon toimitusajalla. Merkkikohtaiset Weber korvauskaasuttimet on suunniteltu korvaamaan alkuperäisen, usein muun merkkisen vakiokaasuttimen. Kaasuttimet ovat uusia eivätkä kunnostettuja. Useimmiten käsikäyttöisellä rikastimella ja ovat tarkoitettuja manuaalivaihteiseen autoon. Joihinkin automaattivaihteisiinkin löytyy oma sarja. Nämä eivät ole virityskaasuttimia, vaan mahdollisimman helppoja ja taloudellisia vakiokaasuttimia. Sarjassa tulee mukana kaikki tarpeellinen, jotta kaasutin käy alkuperäiseen imusarjaan, ilmanpuhdistimeen, kaasuvipuihin ym. Tarvittavat tiivisteet, rikastinvaijeri, mahdolliset sovitelaipat ym. kuuluvat hintaan. Kaasutin on myös säädetty valmiiksi sopimaan kyseiseen vakiokoneeseen. Konekohtaisesti kannattaa säädöt tarkistaa ja tarvittaessa tarkentaa. Kaikki moottorit ovat enemmän tai vähemmän yksilöitä, silloin kun ensimmäinen kaasutin on ajettu loppuun. Mukana kuvat ja ohjeet. Kysy saatavuus omaan autoosi. Hintataso 2-kurkkuisilla useimmiten 400-700 euroa ja 1-kurkkuisilla 350-500 euroa. Kuvassa yllä tyypillinen Pierburgin korvaava Weber DMTL VW/Audi/BMW.
Tässä suosituimmat sarjat, mutta moniin muihinkin löytyy:


- Alfa Romeo 1.8/2.0 vm -81 ja uudemmat. Weber 40 DCOE 138 ja 139 mallit Alfaan tehtynä
- Audi 80 1.6 tai 1.8 vm 82- alkaen. Weber 32/34 DMTL korvaa 2E Pierburgin.


- BMW 318/518 E30 vm 83-88 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg )


- BMW isokutonen. 2500/2800/3000. 2 kpl 32/36 DGAV Weberia INAT:ien paikalle laippoineen
- BMW isokutonen. 2500/2800/3000. 2 kpl 38 DGAS Weberia INAT:ien paikalle laippoineen

- Fiat 500 ja 126. Weber 26 ja 28 IMB. Alkuperäinen kaasutin. Pulttijako imusarjaan 45mm. 28IMB vakiosäädöt 50 "IDF" tyhjäkäynti, 115 "DGV" pääsuutin ja 190 ilma.

- Fiat 124 1600. Weber 34 DMS alkuperäinen.
- Ford Escort Mk1,Mk2 1100,1300 Kent. Weber 34 ICH. (korvaa Fomoco). Putsarin kiinnitys 52mm.
- Ford Escort, Capri 1600 GT Kent. Weber 32/36 DGV. (korvaa Weber DGAV) ei rikastinvaijeria.
- Ford Capri, Cortina ym 1600 OHC. Weber 34 ICH. Putsarin kiinnitys 59mm. (1529002600 Fomoco.)
- Ford Sierra 2.0 OHC 85-89 Weber 32/34 DMTL. (korvaa Weber 30/34 DFTH)

- Ford P100 avolava. Ford VV muuttuvakurkkuisen tilalle Weber 34 ICH.
- Ford Transit. Suoraan Fomocon kiinteäkurkkuisen tilalle. Weber 34 ICH.
- Ford V-6 3.0 Weber 38/38 DGMS (korvaa Weber 38/38 DGAS)

- Jeep. 2.5/4syl ja 4.2/6syl. Weber 32/36 DGEV, sovitelaippa, vivusto ja ilmanpuhdistin. Laippavaihtoehdot 1- tai 2-kurkkuiselle.


- Lada 1200/1300 ja 1500/1600 sekä Niva. Kaasarina 32/36 DGV. Adapteri puhdistimelle mukana.

- Land Rover 2286cc Series II & III LeftHandDrive. Weber 34 ICH. (korvaa Zenith 36).
- Land Roveriin saatavilla myös sovitelaipalla 2-kurkkuinen vakioon imusarjaan, tai uusi imusarja 2-kurkkuiselle Weberille.

- Mercedes Benz 200 vm 1968-1973. Stömberg CD 175 korvaava 2-kurkkuinen Weber osineen.


- Mercedes Benz 230 ja 280/6syl. 2 kpl Weber 32/36 DGEV kaasutinta ja laipat ilmanputsarille, vivusto ym.

- Mercedes Benz 190 SL. Tuplasolexien tilalle merkkikohtainen sarja. Myös adapterit putsarikoteloa varten.
- Mitsubishi Pajero 2600 vm. 83-91. Weber DGV vaijerikaarella, sovitelaippa, puhdistin, rikastinvaijeri ym.
- Nissan Patrol 2800 vm 82-90. 2-kurkkuinen Weber, sovitelaippa putsarille, rikastinvaijeri ym.

- Opel A Manta / Ascona 1900. Merkkikohtainen Weber ja adapteri omalle putsarille. Sopiva kaasuvipu ja lämpölevy.
Opeliin Solexin tilalle DGV käsiryypyllä
Opeliin Solexin tilalle DGAV vesikiertoisella automaattiryypyllä
- Opel B Manta / Ascona / Record. Varajet. Merkkikohtainen Weber, sovitelaippa + tarvikeputsari.
Opeliin Varajetin tilalle DGV käsiryypyllä
Opeliin Varajetin tilalle DGAV automaattiryypyllä
- Porsche 914. Weber 32/36 pystykaasari sähköryypyllä, imusarjat, ja puhdistin.
- Saab 96. Fordin 1-kurkkuisen tilalle nyt saatavilla 1-kurkkuinen merkkikohtainen Weber 34 ICH.
- Saab 96 Super 2-kurkkuisen tilalle suositamme yleismallista Weber 32/36 DGV kaasutinta. Jako imusarjaan sama.

- Suzuki SJ413. Weber 32/36 DGV, laippa sekä alumiinikotelo joka letkulla yhdistetään vakioputsariin.
- Suzuki Vitara 1600. Weber 32/36DGV, laippa ja tarvikeputsari.
- Toyota Carina 1600 72-84. Weber 2-kurkkuinen laippoineen Aisanin tilalle.

- VW Golf 1600 tai 1800 83-90 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg). Manuaali vaihteisto.
- VW Golf ym 1600 tai 1800 Weber 32/34 DMTL Pierburgin tilalle automaattivaihteiseen.


 * Weber tarrat. Taas saatavilla pitkän tauon jälkeen. Alkuperäisiä uusia Weber tarroja. Koko 11x4cm. Hinta 6 e kpl. Jos haluat tilata tarroja, etkä tarvitse muuta, voit maksaa kaksi tarraa yhteensä 12 euroa tilille FI8457108320035523 Free Technics. Postitus sisältyy hintaan. Viestiksi: Weber tarrat ja nimesi ja osoitteetkin jos tilaa riittää. Kerro maksusta ja osoitteesi sähköpostilla tai soittamalla, niin tarrat tulee kirjeessä suoraan kotiisi. Tarroja on varastossa runsaasti. Voit kerralla tilata myös enemmän tarroja jos haluat, mutta pidetään miniminä 2 kpl.