Dellorto osat:

Listaus uusista varaosista laajenee. Osia on tarjolla kuten ennenkin vaikka kaikki ei vielä löydy sivuilta. Huoltosarjat löytyy omalta sivultaan. Ellet löydä etsimääsi, kysy.

Dellorton neulaventtiilit ja kalvo

- DHLA kalvo Made in Italy. Hinta 20 euroa/kpl.
- DHLA neulaventtiili laatu tarvike Made in Italy,  koko 120 hinta 8 e kpl,  150 ja 200, hinta 15 euroa/kpl
- DHLA neulaventtiili, alkuperäinen, kumikärkisenä koot 150, 170 ja 350. Metallikärkisenä 150 ja 200. Hinta  20 euroa/kpl
- DRLA neulaventtiili, koko 150 ja 200, hinta 15 euroa/kpl
- DRLA neulaventtiili, alkuperäinen, koko 225, hinta 20 euroa/kpl

Dellorto suuttimia

Kysy myös käytettyjä.
- tyhjäkäyntisuutin 8 euroa kpl
- pääsuutin 8 euroa kpl
- ilmasuutin lyhyt kanta 8 euroa kpl
- ilmasuutin DRLA pitkä kanta 6 euroa kpl
- seosputki, nro 11 ja 6. Hinta 23 euroa kpl
- kiihdytyspumpun suutin

Ilmanputsarin tiiviste

Tiiviste kaasarin ja ilmanputsarin väliin.
- 40mm kaasarille kuvassa 10 euroa/2kpl
- 45mm kaasareille 15 euroa/2kpl.

Dellorto seosruuvit

- DHLA C, H, M, DRLA ym. Joutokäynnin seosruuvi, messinkiä, M7x0.50. Yleisempi malli. Kuvassa vasemmalla. Seosruuvin hinta 14 euroa kpl. Ruuvi yhdessä jousen, prikan ja O-renkaan kanssa 16 euroa kpl.
- DHLA G. Joutokäynnin seosruuvi kuvassa keskellä. 15 euroa kpl.
- DHLA F ja vanhat perusmallit M5 kierteellä toinen oikealta. 15 euroa kpl.
- DHLB. Uudempi M5 malli  8214 jossa kartion pituus 6mm.  10 euroa kpl.

Dellorto kurkut

- vasemmalla DHLA vaakaimu. Katso käytetyt alla.
- toinen vasemmalta DRLA koot 34 ja 36mm, 10 euroa kpl.
- kolmantena DHLB ja FRD kurkut. Kokoja 31, 30, 29, 28 ja 24mm, 10 euroa kpl.
- neljäs FRDC 1-kurkkuisen pystykaasuttimen 22mm kurkku 10 e

Bensaliitin

Weberin edullinen polttoaineliitin on mahdollista käyttää myös Dellortossa. Dellorton pulttia pitää hiukan lyhentää tai käyttää vakiota paksumpia tiivisteitä. Liitin ilman pulttia ja tiivisteitä hinta 10 euroa.

Käytetyt Dellorto osat:

DHLA kohokammion kansi

Ehjät käytetyt kannet. Sopii kaikkien DHLA runkojen päälle. Nämä on lähtöisin 40 DHLA E mallista. Pientä hapettumaa, mutta ongelmattomat kannet. Hinta kannelle 100-150 euroa kpl.  Ilman bensalinjoja ja alumiinisuutinkansia ja kohoja 100 euroa/kansi. Kaikkine kuvan osineen 150 euroa/kansi.

40 ja 45 DHLA kurkut

Käytetyt alkuperäiset vaakaimun kurkut.

- 32mm 40 DHLA löytyy 7 kpl. Hinta 20 e kpl. Hinta neljän sarja 80 euroa.

- 34mm 40 DHLA löytyy 4 kpl. Hinta  80 e neljän sarja.

- 32 mm 45 DHLA kurkkuja 2 kpl. Hinta 30 euroa pari

40 DHLA hajottimet

- DHLA nro 1 käytetyt hajottimet. Ehjät. Alunperin ollut vakiona 40 DHLA C mallissa. 4 kpl hajottimia yhteensä 100 euroa.

- DHLA nro 2 käytetyt hajottimet kuvassa. Likaa, hapettumaa ja irroituksen jälkiä on mutta ehjät ja käyttökelpoiset. Nro 2 hajotin on harvinaisemman puoleinen. Helppo tunnistaa halkiosta jota 1 ja 3 hajottimissa ei ole. Sitä on alunperin käytetty DHLA H turbomallissa sekä Lotus DHLA E mallissa. 4 kpl hajottimia yhdessä 70 euroa.

- DHLA nro 3 käytetyt hajottimet. Likaa, hapettumaa ja irroituksen jälkiä on, mutta ehjät ja käyttökelpoiset. Nro 3 hajotin on katukoneissa yleisin. Sitä on alunperin käytetty Alfa Romeon Twin Cam malleissa vakiona. 4 kpl hajottimia yhdessä 70 euroa.

Dellorto seosputket

DHLA ja DHLB seosputket 7772. Ei sovi DRLA pystymalliin.

- Nro 3 ja 4. Käyttämättömät vanhat aidot . Hinta 4 kpl 40 euroa.

- Nro 5. Nöyrä vääntöputki. Löytyy 2 kpl alkuperäisiä käytettyjä hintaan 30 euroa pari.

- Nro 6. Se suosituin putki kisakoneissa. Käytetty aito ja alkuperäinen 4 kpl yhteensä 60 euroa.

- Nro 8, 10 ja 12 on putkia joissa paljon reikiä koko matkalla. Yleensä varsin tasaisesti toimivia ylhäältä alas. Alunperin olleet vakiona Alfa Romeon TC koneissa. Hinta 4 kpl yhteensä 40 euroa.

Uutena löytyy DHLA seosputket 6 ja 11. Hinta 23 euroa kpl.

- DRLA seosputki nro 1. Löytyy 2 kpl. Hinta yhteensä 20 euroa.

Dellorto suuttimia

Käytettyjä Dellorto DHLA ja DRLA 125, 130, 132, 135, 140, 142, 148, 160, 190, 210, ja 220 kokoisia tarkistusmitattuja pääsuuttimia. Hinta 4 kpl 15 euroa.

- Dellorto tyhjäkäyntisuuttimia löytyy käytettynä alkuperäisiä kokoja 52, 55, 57 ja 58. Neljän sarja 15 euroa.

Ilmasuuttimet

Käytettynä Dellorton ilmasuuttimia.

Isojen ilmojen lajitelma edullisemmin. Sarjassa 4kpl 210, 4kpl 220, 4 kpl 230 ja 4 kpl 240 ilmasuuttimia. Sarjana 16 suutinta yhteensä 25 euroa.

Ilmasuuttimia käytettynä erikseen:
- 110 ilmat 4 kpl yhteensä 15 euroa
- 195 ilmat 4 kpl yhteensä 20 euroa
- 200 ilmat 4 kpl yhteensä 20 euroa.
- 205 ilmat 4 kpl yhteensä 15 euroa.
- 210 ilmat 4 kpl yhteensä 10 euroa.
- 220 ilmat 4 kpl yhteensä 10 euroa.
- 230 ilmat 4 kpl yhteensä 10 euroa.
- 240 ilmat 4 kpl yhteensä 10 euroa.

DRLA ilmasuuttimia

Pystymallin Dellortossa voi käyttää kumpaa vaan, lyhyttä tai pitkää ilmasuutinta. Pitkä on helpompi koska sen ylettyy aina sormin nostamaan ylös kaasarista. Pitkät on osa käytettyjä, osa NOS vanhaa varastoa. Kaikki aitoja Made in Italy. Hinta kaikissa 6 e kpl. Isompi lajitelma edullisemmin. Löytyy koot:
160
170
175
180
185
190

Kiihdytyspumpun suuttimet

Koska pumpun suuttimia löytyy uutena ja käytettynä vain satunnaisia kappaleita, laitetaan tarjolle nämäkin vaikka hiukan nolottaa....

- Poratut DHLA ja DRLA suuttimet. Porattu 0.50mm terällä, eli koko jossain hiukan enemmän kuin 50, mutta vähemmän kuin 60. Hinta 4 kpl 20 euroa.

- Poratut DHLA, DRLA noin 90 kokoiset suuttimet. 4 kpl yhteensä 20 euroa, tai 2 kpl 10 euroa.

Suutinkansi

- Suutinkansi DHLA alumiinia vanhaan vapariin. Ei kuvassa. Ei turbolle. 70-luvun malli entisöintiin, ja tyypeille jotka eivät muovia katsele. Uusi paperitiiviste tulee mukaan. Hinta 20 kpl, tai 30 euroa pari.

- Suutinkansi DHLA / DRLA / DHLB muovia. Vanha ehjä alkuperäinen. Kuvassa. Enemmän tai vähemmän haalistunut ja likainen. Näitä on ylimaalattukin jos haluaa siistiä. Ruuveja ei löydy, mutta kierre on aina millinen. Hinta uuden paperitiivisteen kanssa 5 euroa kpl.

DHLA bensaliittimet

DHLA bensaliittimet ja pultit. Käytetyt alkuperäiset. Hinta 40 euroa pari tai 25 kpl.

Alipaineliitin

Alipaineliittimia M5 kierteellä. Kaikissa Dellortoissa on paikka seosruuvin vieressä synkkamittarin alipaineliitäntää varten. Käytettyjä. Sekalaisia, hiukan eri näköisiä, mutta sopivia. Uusia liittimiä ei enää saada. Kierre M5. Liittimen hinta 8 euroa kpl tai 15 euroa / 4 kpl.

Alipaineen tasaaja

Virranjakajan alipaineletkuun tasaaja. Käytetty. Ollut tehdasasennuksena Alfa Romeon tuplakaasarikoneissa. Jos alipaineen ottaa vain yhdestä kurkusta se on liian sykkivää ilman tätä. Hinta 10 euroa.

Dellorto ryypyn osat

Kaikki sopii DHLA ja jotkut on samoja DRLA. Muitakin löytyy. Hinta keskimäärin 10 euroa kpl

Koho DHLA

DHLA koho nro2. Käytetty. Sopii kaikkiin DHLA malleihin. Tätäkään ei enää saada uutena. Dellortossakin bensapinnan säätö mitataan kohon yläreunan ja kannen välistä kun kansi on pystyssä, eikä ylösalaisin. Mitta koholle numero 7298.2 on 16,5-17mm. (Koho 1 säätö 14,5-15,0. Koho 3 14,0-14,5mm) Hinta 20 euroa kpl.

Pumpun suuttimen pidin

DHLA pumpun suuttimen kanta. Käytetty alkuperäinen. Kierre 9mm. Ei sovi DRLA. Hinta 10 euroa kpl tai 4 kpl yhteensä 20 euroa.

Dellorto DRLA osia

Pystykaasuttimen alkuperäisiä osia.
- kurkut 32 hinta 80 e 4kpl sarja
- kurkut 34 ja 36 hinta 40 e 4 kpl sarja
- Hajotin nro 1. Vain 1 kpl. Hinta 20e.
- DRLA ilmasuuttimia 160-190 hinta 6 e kpl
- DRLA nro 1 seosputket 20 e pari.
- Bensaliittimet ja niiden M7 pultit 40 e pari.
- rikastimen käyttövipu 20 euroa.

Kaasuläpän asentotunnistin

Dellorton 40 DHLA malleissa 80-luvun loppupuolella Alfa Romeossa oli tällainen. Varaosanumeron 0 261 211 001 osuu myös joihinkin BMW malleihin. Tämä ei ole kiinalainen. Käytetty tunnistin 20 euroa, tai yhdessä Dellorton asennussarjan kanssa kuten kuvassa 40 euroa.

Vanhojen sivujen Dellorto DHLA ja DRLA osat:



- Dellorton autokaasuttimien valmistus on loppunut jo 1990-luvulla. Varaosia ja säätöosia on kuitenkin edelleen melko hyvin saatavilla. Joitakin alkuperäisiä osia on edelleen saatavilla tehtaalta, mutta myös entistä enemmän osaa on tarjolla uustuotantona, tarvikkeena. Valitettavaa on että tarvikeosat ovat usein kalliimpia kuin alkuperäiset aikoinaan, eivätkä tarvikkeet yleensä ole yhtä hyvää laatua. Siksi käytettyjen osien listassa jotkut alkuperäiset käytetyt voivat maksaa saman tai enemmän kuin uudet nykyosat. Aivan kaikkea ei kuitenkaan enää saada. Esimerkkejä osista joita ei ole saatavilla ollenkaan, tai inhimilliseen hintaan, on DHLA kohokammion kansi, sekä DHLA kiihdytyspumpun käyttötanko, kierretanko. Myös synkkavivut ovat loppumassa, ja hajottimien hinnat karkaamassa käsistä. Pitäkää siis synkronointi kohdallaan, ettei turhan takia sulateta hajottimia. Myös E85 muutos. Laskemme etanolille sopivat säädöt autoosi.

Vinkit Dellorton huoltoon: Kolme arkaa paikkaa Dellorton huollossa joihin kannattaa tarttua huolella ja ajatuksella.

Ensimmäinen arka paikka on kohon kiinnitys kanteen. Tähän törmää aina kun neulaventiili pitää uusia. Kohon akseli kannattaa naputella 2mm tuurnalla liikkeelle. Kannen se puoli jossa on halkio murtuu helposti jos akselia yrittää työntää ruuvimeisselillä tms. Halkiota ei kannata yrittää taivuttaa auki tai puristaa enemmän kiinni. Lopputulos on aina murtunut jos siihen koskee. Kohokammion kanttakaan ei enää saada uutta. Murtuneen kannen voi pelastaa käyttöön muuraamalla kemiallisesta metallista paakun murtuneen palan paikalle tukemaan akselia.

Toinen on kiihdytyspumpun kerretanko alhaalla joka käyttää kalvoa. Kierretankoja ei enää saa, eli sitä ei kannata katkaista. Jossain malleissa tangossa on yksi nylockmutteri on ongelmaton, mutta toisissa kaksi mutteria lukittu toisiaan vasten ( purkukuvan 69 ja 70) ja tämä malli katkoo tankoja jos ei ensin löystä mutteria toisesta. Käytä siis kahta kiintoavainta niin että alempaa mutteria tuetaan paikallaan ja ylempi avataan. Kasauksessa säätö niin että mutterin läpi tankoa näkyy 2-3mm.

Kolmas kohta joka joskus teettää tuskaa on jumissa oleva seoksen säätöruuvi. Vain messinkiruuvi hienokierteellä jää käytön ja rasvan puutteesta jumiin. Ensin puhdistus ja irrotusöljyä, ja vastan sitten kääntöä, ja kääntö aina ensin kiinnipäin. Suunta kiinni on puhtaalla kierteellä ja sinne liikkuu helpommin. Kun ruuvi lähtee liikkeelle, sen saa paremmin öljyttyä ja houkuteltua vähän kerrallaan ulos. Voima ei lohduta koska pehmeä messinkiruuvin kanta antaa periksi ja pyöristyy tai murtuu. Jos kanta on ehjä, pidä se ehjänä. Kärsivällisyydellä jumiutuneen seosruuvin saa lähes aina ulos. Poraaminen ei onnistu juuri koskaan, vaan kantavikaiseen on pätevämpää sahata tai koneistaa uusi ura ruuvimeisseliä varten. Tämän takia niin monessa Dellortossa on sahauksen urat seosruuvin kotelossa.


UUDET VARAOSAT:

1   kurkku 40 DHLA.  Hinta 35 euroa kpl jos ostetaan 2 kerralla. 4 kpl kerralla 27,50 eli 110 euroa neljän sarja yhteensä   27,50-35 euroa kpl
1   varaosatDHLAkurkku
kurkku 45-48 DHLA. Hinta 35 euroa kpl kun ostetaan 2 kerralla. 4 kerralla kpl 27,50, eli 110 euroa neljän sarja yhteensä. Katso myös käytetyt kurkut.   15-35 euroa kpl
2   hajotin 40 DHLA. Käytettyjä satunnaisia jäljellä. Uusia ei saatavilla inhimilliseen hintaan.
2   hajotin 45-48 DHLA. Uudet loppu.
3   pääsuutin. Kysy myös käytetyt.   8 euroa kpl
4   joutokäyntisuutin. Kysy myös käytetyt.   8 euroa kpl
5   kiihdytyspumpun suutin. Kysy myös käytetyt. Hinta 12 euroa kpl. Neljän sarja 40 euroa.   12 euroa kpl
6   rikastimen suutin. Käytettyjä löytyy
7   varaosatDHLAseosputket
seosputki. Kysy myös käytetyt.   23 euroa kpl
8   rikastimen seosputki. Käytettyjä löytyy.
9   lisäilmasuutin. Kysy myös käytetyt.   8 euroa kpl
11   varaosatDHLAneulat
neulaventtiili, metallikärki 200. Käyttökelpoinen tarvike. Neulaventtiilin käyttöikä oikeilla paineilla (maks 0.20 bar) on noin 10 vuotta. Ylipaineilla saattaa tulvia yli heti tai hetken päästä. Kun tarvitset neulaventtiilin, harkitse olisiko huoltosarja paremmin paikallaan.   15 euroa kpl
11   Neulaventtiili. Alkuperäinen. Kumikärki. Kuvassa vasemmalla. Tällä hetkellä loppu, eikä näillä näkymin lisää odotettavissa.   25 euroa kpl LOPPU
11   Neulaventtiili 250 alkuperäinen metallikärkinen. Näitä saatiin taas pieni erä varastoon. Löytyy heti hyllyltä.   25 euroa kpl
12   kaasuläppä.40 löytyy, 45 koko loppu.
13   koho. Uudet loppu, joitakin käytettyjä voi löytyä.   Loppu.
19   Kaasuttimen kohokammion kansi. Tyhjä. Ei enää saatavilla.   Loppu
20   Kohokammion kannentiiviste. Paperi.   8 euroa kpl
21   DHLAsuutinkansiaKoko300
suutinkansi muovia. Käytettyjä 5 euroa kpl. Hintaan kuuluu mukaan uusi paperitiiviste. Ruuveja ei löydy.
21   DHLAsuutinkansiWanhaKoko300
suutinkansi alumiinia vanha vapaastihengittävän malli 70-luvulta. Hintaan kuuluu uusi paperitiiviste. Ruuveja ei löydy. Käytetty 25 euroa kpl, tai 40 euroa pari.
21   turbon suutinkansi alumiinia letkukierteellä   kpl
25   DHLAturbosuutinkannenkumitiiviste
Turbon suutinkannen kumitiiviste. Nyt erä alkuperäistä tiivistettä varastossa.   7,50 e kpl
25   DHLAsuutinkannentiiviste
suutinkannen paperitiiviste. DHLA tavallinen   2 euroa kpl
40 + 44   DHLAweberBanjovaraosatDCOEliitinmutka
Dellorton omaa polttoainelinjan liitintä ei ole tarjolla, mutta siinä pystyy käyttämään Weberin vastaavaa edullisempaa ja heti varastosta löytyvää osaa. Dellorton oma banjopultti tarvitaan, ja sitä pitää kierreosastaan lyhentää milli tai kaksi ellei keksitä paksumpia tiivisteitä. Dellorton omat tiivisteet toimii. T-mallinen liitin 28 euroa. Bensalinja 90 asteen kulmalla (kuvassa) letkuliittimen hinta ilman pulttia ja tiivisteitä 10 euroa.   10 euroa
54   by-pass ruuvi teräs
55   seosruuvin o-rengas
56   tulpparuuvi messinkiä
58   varaosatDHLAseosruuvi
joutokäynnin seosruuvi, messinki M7x0.50. Yleisempi malli. Seosruuvin hinta 14 euroa. yhdessä jousen, prikan ja O-renkaan kanssa 16 euroa.   14 euroa kpl
58   Joutokäynnin seosruuvi. Teräsruuvi M5 kierteellä. Vanhempi malli. Seosruuvin hinta 17,50 e kpl.
59   seosruuvin jousi
60   seosruuvin prikka
61   varaosatKuulalaakeri
kuulalaakeri. Löydät näitä laakerikaupasta.
64   varaosatDHLAsynkkavivutVolvoTvaraosatDHLAvaijerikaarivipuT
kaasuvipu, ollut aikoinaan useita erilaisia. Jäljellä enää satunnaisia. Kuvan malleista toinen puolisko kummastakin loppu. Hinta 25 e/vipu.   25 euroa kpl
65   lukkolevy mutteria varten   2 e kpl
66   Mutteri akselin päätyyn   2,50 e kpl
71   Jousi pumpun kalvon alle   7 e kpl
72   varaosatDHLAkalvo2
kiihdytyspumpun kalvo. Jos kaasarit on olleet 10 vuotta käyttämättä, vaihda valmiiksi uudet kalvot. Vanhat ehjät kuivuneet ei kestä kuin hetken. Kalvon käyttöikä nykybensalla on noin 10 vuotta. E85 kanssa kannattaa seurata aktiivisemmin ja vaihtaa varmuuden vuoksi viiden vuoden välein. Kun kalvo alkaa vuotamaan, se valuttaa polttoaineet ulos. Tilanne jota ei kannata odottaa, varsinkaan jos alla sattuu olemaan pakosarjaa tai vaikka virranjakajaa. Harkitse olisiko huoltosarja paremmin paikallaan kuin pelkät kalvot. Neulaventtiilin käyttöikä oikeilla paineilla on myös 10 vuoden luokkaa.   25 euroa kpl
76   VaraosatDHLApohjanTiiviste
Tiiviste kaasarin alle runkoa vasten. LOPPU. Lisää ei ole odotettavissa ainakaan nopeasti. Huoltosarjassa tämäkin tulee mukana   kpl
80   läpän ruuvi   -
84   palautusjousi läppäakselille   e kpl.



* Käytettyjä osia.

MYYTÄVÄNÄ käytettyjä. Vanha alkuperäinen on usein laadukkaampi kuin tämän päivän uustuotanto, mutta myös halvempia sattumia osuu joskus kohdalle. Nyt tarjolla 30 vuoden aikana kertyneitä kummallisuuksia. Käytettyjä sattumia kerätään tarjolle:



* DHLA ehjä käytetty kohokammion kansi. Mukana koho, ryypyn osat, sekä suutinkansi ja bensan T-liitin pultteineen. Hinta 150 euroa.



* DHLA synkkavipupari. Alunperin malli Alfa Romeo. Kaasarit on siis varsin lähellä toisiaan. Kaasareiden väli vivun taustapellistä toiseen mitattuna suunnalla 20-25mm. Huomaa että avausruuvin alla tässä mallissa on mutka. Uudemmat versiot on siitä kohtaa suoria. Tämä vanhempi malli sopii kaikki DHLA ilman lisäkirjainta, ja useimmat F ja G mallit. H-malleissa ja C malleissa on ollut sekä uutta että vanhaa mallia. Ehjät alkuperäiset räpeltämättömät. Hinta 50 euroa pari.



* DHLA synkkavipu pari. Muuten alkuperäinen kuten yllä, mutta tätä on jälkeenpäin jatkettu että ylettyy asennukseen jossa kaasarit ovat tavallista kauempana toisistaan. Arviolta tämä osuu suuntaan jossa levystä levyyn väli on suunnalla 30-40mm. Hinta 30 euroa pari



- Virranjakana alipaineletkuun tasaajaventtiili. Anti pulse valve. Tasaa sykkivää alipainetta. Alfa Romeo käyttää tätä aina tuplakaasareiden kanssa. Vaihtoehtona on ottaa alipaine kaikista kurkuista niin silloinkin alipaine on tasaisempaa ja tätä ei tarvita. Alfan käytettyjä venttiileitä. Hinta 10 euroa kpl.


- DHLA pumpun ja rungon välissä oleva osa. Ainakin kolmea erilaista löytyy. Tämä usein hapettuu yläpinnaltaan. Edullisesti hyväkuntoinen käytetty. 20 euroa kpl.



- DHLA vanhan mallin kiihdytyspumpun kalvon kansi ja vipu. Muitakin malleja löytyy. Tämän hinta 20 euroa.


- DHLA kiihdytyspumpun kalvon kansi, välipohja, vipu ja kierretanko ja siihen kuuluva jousipari läppäakselille. Malli jossa ei ole numeroa kannessa ja akselille kaksi paikkaa. Lasikuulapuhallettu ja hyvässä kunnossa. Hinta 65 euroa.


- Parit. DHLA kiihdytyspumpun kalvon kansi, välipohja, vipu ja kierretanko ja siihen kuuluva jousipari läppäakselille. Malli jossa ei ole numeroa kannessa ja akselille kaksi paikkaa. Toinen lasikuulapuhallettu ja toinen ei. Hinta 90 euroa pari.


- DHLA rikastimen mäntä. Käytetty ehjä. 3 eri mallia. Hinta männälle 10 euroa kpl. Männän päälle jousi 5 euroa.


- DHLA rikastimen männän käyttövipu. Kahta mallia. Hinta käytettynä 10 e kpl.


- DHLA rikastimen seosputki numero 3 ja suutin koko 80. Käytetty alkuperäinen yhdistelmä 10 euroa tai kahden kaasarin osat kuvassa yhteensä 15 euroa.


-DHLA rikastimen vaijerin kiinnitysvipu. Hinta 5 euroa kpl pelkkä levy, tai 15 euroa vaijerin kiinnitysmutterin/pultin kanssa.


- DHLA kiihdytyspumpun kanavassa kuulan päällä olevan messinkipunnus. Ainakin kolmea eri mallia. Hinta käytettynä 5 e kpl.


- DHLA peitetulppia. Progressioreikään ja pumpun kanavaan. Useita erilaisia. Varmista kierteen halkaisija. Hinta 4 kpl 10 eurolla.


- Dellorto DHLA ja DRLA 125, 130, 132, 140, 142, 148, 160, 190, 210, ja 220 kokoisia käytettyjä ja tarkistusmitattuja pääsuuttimia. Hinta 4 kpl 16 euroa.

- Dellorto tyhjäkäyntisuuttimia löytyy käytettynä alkuperäisiä kokoja 52, 57 ja 58. Neljän sarja 16 euroa.


- Suutinkansi DHLA alumiinia vanhaan vapariin. Ei turbolle. 70-luvun malli entisöintiin, ja tyypeille jotka eivät muovia katsele. Hinta 25 kpl, tai 40 euroa pari.


- Kurkku 40 DHLA 32 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 34 alkuperäinen. 2 kpl yhteensä 40 euroa.
- Kurkku 45/48 DHLA 40 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 60 euroa.
- Kurkku 45/48 DHLA 41 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 40 euroa.
- Hajotin 40 DHLA nro1. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 100 euroa, Löytyy 4 kpl ja myydään vain sarjana.
- Hajotin 40 DHLA nro3. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 80 euroa, tai 30 euroa kpl. Löytyy 6 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.7 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.10 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.11 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.12 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8 kpl.
- ilmasuutin DHLA/DRLA/DHLB, käytetty alkuperäinen koko 210. 4 kpl yhteensä 10 euroa tai 8 kpl 15 eurolla.
- ilmasuutin, DHLA/DRLA/DHLB käytetty alkuperäinen koko 240. 4 kpl yhteensä 10 euroa.



* Suutintulkki. Kaasuttimien suuttimien mittaamiseen. Tällä voit varmistaa täsmääkö koko siihen mitä kyljessä lukee vai onko joku aiempi omistaja käynyt poralla säätämässä. Kahta kokoa tarjolla. Pienemmässä tulkissa on koot 045-150, ja isommassa 150-300. Made in Germany ! Tilaustavaraa. Hinta 65 euroa kpl.